گل های مورد استفاده در تاج گل تسلیت

در تاج گل برای مراسم ختم, چهلم یا یادبود از چه گل‌هایی استفاده می‌شود

انتخاب استند تسلیت

قصد داریم که گل‌ها و معانی مختلف آن‌ها را بیان کنیم تا بتوانید گل مناسبی برای تسلیت گفتن انتخاب کنید.

  • گل گلایل

از گل‌های رایجی که در تاج گل برای مراسم چهلم و ترحیم برای ابراز همدردی استفاده می‌شود، گل گلایل است. این گل معنای احساسی عمیق و به یاد کسی بودن را می‌دهد. گل گلایل در بیشتر تاج گل‌ها استفاده می‌شود و محبوبیت زیادی دارد. دلیل استفاده از این گل این است ظاهری پر از گل دارد. همچنین ساقه گل گلایل بزرگ است و گل‌های دیگر توانایی قرار گرفتن بر روی آن را دارند.

این گل در تاج‌ها به شکل بادبزنی و پشت گل‌های دیگر قرار می‌گیرد. گل گلایل رنگ‌های متنوعی دارد که در مراسم ختم و چهلم فقط از رنگ سفید آن استفاده می‌کنند.

  • گل داوودی

گل داوودی نوع دیگری است که در تاج گل‌ها استفاده می‌شود. این گل به دلیل ظاهر زیبا و قیمت مناسبی که دارد، انتخابی خوبی برای افراد است. گل داوودی سفید معنای پاکی و سرشتی می‌دهد و در تاج گل‌ها برای نشان دادن غم استفاده می‌شود. ترکیب گل داوودی سفید با گلایل، تاج گلی زیبا و با شکوهی را ایجاد می‌کند. علاوه بر استفاده از این گل برای تاج گل‌های تسلیت، معنا و مفهوم دیگری نیز دارد که در زمان‌های مختلف استفاده می‌شود.

  • گل سوسن

گل سوسن یا گل لیلیوم یکی دیگر از گل‌هایی است که در تاج گل برای مراسم چهلم استفاده می‌شود. این گل نشان دهنده احترام به فرد تازه از دست رفته است و پرکاربردترین گل در تاج گل‌ها به شمار می‌رود. گل سوسن رنگ‌های مختلفی دارد و جالب است بدانید که رنگ در این نوع گل معنا ندارد و همه رنگ‌های این گل به معنای داشتن قدرت، ارزش‌‌های اخلاقی، صداقت و محبت است.

  • گل آنتوریوم

گل آنتوریوم به دلیل زیبایی و خاص بودنش در تاج گل‌ها استفاده می‌شود. دادن تاج گلی که در آن آنتوریوم استفاده شده، این معنا را دارد که شما آرزوی شادی و فروانی برای خانواده متوفی دارید. قیمت این گل نبست به گل‌های دیگر، کمی گران‌‌تر است. همچنین، در تاج گل‌ها از رنگ‌های سفید و صورتی آنتوریوم استفاده می‌شود.

تاج-گل-برای-مراسم-چهلم

  • گل رز

گل رز از محبوب‌ترین و زیباترین گل‌های جهان بوده که در هر مراسمی قابل استفاده است. این گل یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای خرید تاج گل استفاده کنید. شما می‌توانید در تاج گل برای مراسم چهلم، گل رز سفید را با گل‌هایی مانند سوسن یا آنتوریوم ترکیب کنید.

تاج-گل-برای-مراسم-چهلم

6- گل میخک

یکی دیگر از گل‌هایی که در تاج گل برای مراسم چهلم استفاده می‌شود و نزد مسیحیان نیز محبوب است گل میخک است. مسیحیان از این گل بر روی تابوت‌ها استفاده می‌کنند و این گل برایشان نماد اشک چشم مریم مقدس و معنای کلی تولد دوباره و بی‌گناهی را می‌دهد.

گل میخک به دلیل قیمت مناسب، دوام و ماندگاری زیادی که دارد، از گل‌های مناسب برای تاج گل‌ها به شمار می‌رود. گل میخک رنگ‌های متنوعی دارد که مانند گل‌های دیگر از رنگ سفید آن برای تاج گل استفاده می‌شود.

7- گل لاله و نرگس

گل‌های نرگس و لاله به معنی شروع دوباره است. این گل‌ها برای خانواده متوفی حس دلگرمی دارد و می‌توانید از این گل‌ها در تاج گل برای مراسم چهلم استفاده کنید. گل لاله و نرگس در فصل بهار می‌رویند.

8- گل کاملیا

از دیگر گل‌های خوب در تاج گل برای مراسم چهلم، گل کاملیا بوده که بسیار خاص و منحصر به فرد است. کاملیا گلبرگ‌های زیبا و ظریفی دارد. این گل معنی پاکی و کمال را می‌دهد و در مراسم ترحیم نشان دهنده احترام شما به متوفی قبل از فوت ایشان است.

تاج-گل-برای-مراسم-چهلم

9- گل مریم

گل آخر که در تاج گل برای مراسم چهلم استفاده می‌شود، گل مریم است. این گل بسیار خوشبو است، به طوریکه از عصاره آن روغن‌های معطر تهیه می‌کنند. گل مریم 12 نوع دارد که همانند گل‌های دیگر از رنگ سفید آن در تاج گل استفاده می‌شود. این گل زیبا دارای گلبرگ‌های سفید است که حالتی مومی شکل دارد و در یک حلقه منظم آرایش شده اند.

گل مریم مکزیکی نوع دیگری از گل مریم است که معروف‌ترین نوع از خانواده این گیاه به شمار می‌رود. این نوع از گل نگهداری زیادی لازم ندارد و انتخاب خوبی برای تاج گل‌ها به شمار می‌رود.

سخن پایانی

همانطور که در متن خواندید، خرید یک تاج گل برای مراسم چهلم دارای نکات و ویژگی‌هایی است که حتما باید آن‌ها را رعایت کنید. گفتیم که برای خرید تاج گل، باید ویژگی‌های مهمی مثل رنگ گل, نوع گل و معنای گل را رعایت کنید. دو ویژگی دیگر حمل و نقل تاج گل و اندازه آن است. شما باید تاج گلی را با ارتفاع و وزن مناسبی انتخاب کنید که توانایی حمل و نقل آن را داشته باشید. همچنین در حمل و نقل تاج گل باید حواستان باشد که گل آسیب نبیند و سالم به محل برگذاری مراسم برسد.

امیدواریم که این متن برای شما مفید بوده باشد و بتوانید تاج گل مناسبی را برای مراسم چهلم خریداری کنید و به نحوی مناسب با خانواده متوفی ابراز همدری کنید.

 

مطل برگرفته از سایت چطور

توضیحات سفارش فوری تلفنی استند تسلیت و تاج گل

ضمن عرض تسلیت، می توانید همین الان، از طریق دکمه چت واتساپ یا تماس و یا تماس با شماره های 02122382134 09358442500 با همکاران ما در مجموعه نیک استند تماس بگیرید و سفارش فوری استند تسلیت و تاج گل خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید